dilluns, 5 d’octubre del 2009

Aquesta sóc jo

Després de provar gairebe totes les funcions de tractament de imatge m'he dacantat per tant sols dues.

Per començar, a l'opció de filtres he anat a mapa i l'efecte: espejismo.
Aquest efecte es el que fa que la imatge fagi com si fos un espiral.

Seguidament, a la mateixa opció de filtres, he anat a artisticos, efecte fotocopia.
Amb aixó he aconseguit que tant sols es parques el contorn de les linies.

Pero com que la veia poc contrastada l'hi he augmentat el contrast amb l'opció, colores, niveles.
D'aquesta manera he aconseguit la imatge desitjada.

Finalment he escalat la imatge a 800x533 pixels. I m'ha quedat una imatge de 305kb.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs noia, per ser tu... et veig força modificada! jajajaja! T'estic veient... estàs aquí al costat meu... estigues atenta a classe!

Publica un comentari a l'entrada