divendres, 4 de desembre del 2009

Analisi d'un anunci

Els medis de comunicació (televisió, radio, premsa, publicitat i internet), entretenen, informen... i eduquen.

- Proposen models
- Difonen ideals
- Provoquen experiències vicaries
- Influeixen en la socialització

Dintre la publicitat trobem els anuncis televisius, n'he triat un per tal de analitzar-lo.

El anunci triat és el de Seat, brother.



Família formada per quatre; pare, mare i dos fills (nen i nena). Tenen un estatus mitja per el tipus de casa que tenen.

Relació paternal amb la nena, ja que és el pare qui l’acompanya a comprar el brother.

Se li dona molta importància a la figura del pare, amb els nens, tocant el violí al brother... això és per que aquest tipus de cotxe familiar el sol comprar el pare.

La música al principi és lenta, quan el brother entra a la casa te un ritme normal. La música torna a lenta quan el brother es queda sol i s’accelera un altre cop quan tornen amb el cotxe.
Tristesa, alegria, tristesa, alegria.

La il·luminació en moment d’alegria és mes potent que en moment de tristesa, quan el brother està sol, la llum és molt tènue.

I finalment, el color del cotxe en el qual el brother no hi cap es gris, sinònim de antic, trist, en canvi el cotxe nou en el qual el brother si que hi cap es vermell, sinònim de nou, alegre.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada