diumenge, 20 de desembre del 2009

Setmana extraordinaria


Varem anar a una conferencia sobre noves tecnologies al cibernarium. Allà ens varen explicar tots els cursos que fan per que la ciutadania és pugui alfabetitzar en el món de la informàtica d'una manera sencilla i flexible.

Només començar la conferencia ens varen passar un test del qual, anaven apareixen programes informàtic i nosaltres al full aviem de indicar si el coneixíem o no. Va ser aquí quan em vaig donar compte de la meva incultura informàtica.

La resta de la conferencia en certs moment va ser estàtica, encara que a partir de videos o powerpoitns la conferencia és va fer més suau.

En certa manera, casi tot el que varen dir, ja ho sabia, ja que molta cosa era explicar el context de la societat i com havia afectat la web 2.0. Tot i així, no cal negar que vaig aprendre bastants coses. Però no tant sols coneixements sinó també vaig descobrir programes que em varen ser interessants per poder utilitzar en un futur en la meva taca educativa.

En conclusió, va ser una conferencia bastant estàtica, però no pesada, ja que els continguts eren innovadors per a mi, a causa de la meva incultura informàtica.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada