diumenge, 20 de desembre del 2009

Recitació

Recitar un poema o un conte davant un públic de setanta dues persones, és tot un repte.

Aquest era l'encàrrec fet per la professora, recitar un poema o un conte davant la classe. Jo vaig elegir un conte. Concretament un conte que feia referencia a la nostra tasca educativa que farem en un futur, per això em va semblar interessant elegir-lo per recitar-lo a l'aula.

Cal dir, que quan em vaig trobar davant la classe, em va impressionar, però tot i així vaig recitar el meu conte sense cap entrebanc.

La cara dels companys era de persones captivades amb ganes de saber com es desvetllaria la historia explicada.

Tot i que vaig passar molts nervis, ha estat una experiència que repetiria, ja que m'ha donat seguretat alhora de parlar davant els meus companys.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada