diumenge, 20 de desembre del 2009

El debat posat a la pràctica


L'altre posada en públic va ser en el discurs del debat. Com ja vaig explicar (veure entrada: el debat), el debat consistia en contraposar les opinions del SI i el NO envers un tema. El nostre tema era: Les noves tecnologies a les aules d'infantil.

Ens varem dividir en dos grups, aquesta divisió es va fer per sort, treien un paper amb la paraula: SI o NO. A mi concretament em va tocar el NO.

Primer de tot, havíem de escollir un capità, i seguidament posar-no a investigar sobre el tema per poder treure argumentacions per defensar que NO han de haver noves tecnologies a les aules d'infantil. La búsqueda va ser dificultosa, ja que amb la era tecnològica en la que vivim tot el que trobàvem feia referencia a que Si que haurien de haver noves tecnologies a les aules d'infantil. Per aquesta raó varem començar a buscar entre les teories de diferents pedagogs i filòsofs, per treure una argumentació que pugesim utilitzar.

La búsqueda va ser dificultosa però tot i així ens varem sortir i varem fer una bona introducció del debat, argumentació, contra argumentació i conclusió.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada